Hvordan blir jeg medlem?

Du melder deg inn via vår hjemmeside www.Trimfit.no. Her registrerer du dine personopplysninger og velger betalingsmetode. Når du er registrert kan du starte treningen umiddelbart. Adgang til senteret får du med QR kode som henger på ytterdøren.

Kan jeg fryse medlemskapet mitt?

Ja, du kan fryse medlemskapet midlertidig under spesielle omstendigheter som dokumentert sykdom. Send oss en e post på Post@trimfit.no så hjelper vi deg

Hva er aldersgrensen på Trimfit?

Hos oss kan du trene fra du er fylt 15 år.

kan jeg få en prøvetime?

Har du folkeregistrert boligadresse og bor fast på Hitra, kan du få en prøvetime. Vi tilbyr ikke prøvetimer til tilreisende.

ER GRUPPETIMER INKLUDERT I MEDLEMSKLAPET?

Ja. Trimfits gruppetimer er inkludert i medlemskapet.

hvordan booker jeg gruppetime?

Du kan enkelt booke gruppetime via vår hjemmeside. Eller klikk her for å gå rett til booking.

hva gjør jeg hvis jeg ønsker å endre mitt medlemskap?

Send oss en e-post til post@trimfit.no med informasjon om hvilken endring du ønsker, så hjelper vi deg.

JEG ER IKKE MEDLEM, MEN ØNSKER OG BLI MED PÅ EN GRUPPETIME. KAN JEG DET?

Ja man kan delta på gruppetime uten medlemskap om man betaler dropin

når trekkes treningsavgiften?

Treningsavgiften trekkes den 20 hver mnd. Dersom dette faller på helligdag eller helg, vil det trekkes første virkedag etter dette. Trekkdato kan desverre ikke endres.

Hvorfor får jeg sms varsel om manglende betaling?

Det sendes automatisk ut varsel ved manglende betaling. Forfall på faktura er den 20. hver mnd. Varsel sendes ut ca. 7 dager etterpå. Får du et slikt varsel bør du sjekke om Avtalegiro trekk eller faktura er betalt. Har du spørsmål eller ønsker utsettelse på faktura, send epost til: post@trimfit.no

hvordan sier jeg opp mitt abonnement?

Send e post med fullt navn og oppsigelse til: post@trimfit.no.